Nova Web







ATENCIÓ:
Accedeix a la Nova Web, a través de
www.afcanals.es












dimarts, 30 d’octubre del 2012

FESTiFOTO 2012: Exposició MIGUEL DAVID. i presentació del llibre “PNT BLNC”


 EXPOSICIÓ DE MIGUEL DAVID.
i
PRESENTACIO DEL LLIBRE “PNT BLNC”

Continuant amb l’activitat del FESTiFOTO, el proper dissabte 3 de novembre de 2012 a les 20 hores al Centre Cultural “Ca Don José” es presentarà el llibre “PNT BLNC” i l’exposició fotográfica sobre el mateix de MIGUEL DAVID.


Miguel David diu que vaig néixer fa uns anys, més dels que jo voldria, en un poble prop a València, exactament a Manises.


 Actualment resideixo, sempre que puc i la feina m'ho permet, a Moraira. Alacant. "... On, des del meu talaia, contemplo la immensitat de la mar Mediterrània com si d'una metàfora soledosa es tractés ...", fugint de la contaminació, dels sorolls i de la massificació.

  Quant a la fotografia, que és el que ens interessa, si no recordo malament, vaig arribar a la foto cronològicament tardà, allà pels anys 88. En realitat em vaig introduir en la fotografia com una aventura - m'atreia i captivava - i segueixo en ella per plaer i divertiment, ja que em segueix fascinant.
La seua  trajectòria fotográfica ha estat molt extesa i prolífica, tant al món de les exposicions com de la concursística, però, actualmente, la línea fotográfica que porta és la de publicar el seu treball, com “Diario de un Fotógrafo”, “Silencios y Soledades” y “PNT  BLNC”.

Sobre PNT BLNC dir que,
Significa tornar a la foto metafòrica i conceptual, on a través de profunds negres i fosques cavernes descobrim la llum, la veritat.
Raonablement, podríem esmentar que, segons la fotògrafa Sonja Bullaty, "Tota la vida d'un precedeix al moment en què premem l'obturador". Un fet a tenir en compte, i amb el qual estic totalment d'acord, ja, que quan miro a través de l'objectiu, de manera conscient o fins i tot de manera totalment inconscient, observo amb tota la meva càrrega social adquirida al llarg dels anys, la càrrega de "Miguel david". Família, estudis, amics, lectures ... lloc on visc ... música, política, relacions socials ... per què fotografio "això" i no "allò"?

Centrant-me en el projecte "PNT blnc", i després de la lectura d'un estudi de la Caverna de Plató ... emprenc l'esbós i enviament les primeres imatges ampliades a certs amics i en la resposta tots parlen de la LLUM de i LA FOSCOR.
EL FINAL, és feliç, VENÇ LA LLUM.
Si hagués de inscriure les primeres imatges, penso que les englobaria dins del figurativisme. L'abstracció comença després d'aprofundir en el tema. És una profunda reflexió interior. Buscant la simplicitat. La forma i el volum.
Considero, harmonitzant amb Romà de la Calle, que la meva foto és INTIMISTA, que coqueteja I zigzagueja AMB MI Autobiografia, ambigua i sugerent, QUE NO DIC RES, va insinuar.









Vine a gaudir de la Festa de la Fotografía, a Canals.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada